Omerinannesii Yarıyor diye bildiğimden 2 yaşından sonra yaptırdım kimi diyor o şekilde de koruyor kimi başka aşılar da önerdi siz ne diyorsunuz? İkinci çocuğum oldu ilkinde imkanım yoktu buna erken yaptıracağım ama vicdanen diğeriyle ilgili kötü hissettim bir an