glnzbtl Ben dün eczacımıza gittim emzirirken hangi doğum kontrol hapını kullanayım dedim emzirirken doğum kontrol hapı veremem kullanmamalısın hiç birisini dedi. Eşim korunuyor ama nolur nolmaz diye bende korunmak istiyorum dedim. Eğer yırtılma falan olursa içine kuşku düşerse hemen gelirsin elle(ertesi gün hapı) veririm içmeden önce bebeğini emzirirsin sonra dört beş saat beklersin ilk sütü sağıp atarsın sonra emmeye devam edersin dedi. Eğer kist vs tedavi için doktor zorunlu vermediyse kullanma doğum kontrol hapı dedi