Kuzeymomss merhaba, oğlum 9 aylıkken tutup kalkıp sıralıyordu, 10 aylıkken artık sıralama işini iyi hızlandırdı ha bugün ha yarın yürüyecek diye bekledik😄 ayaklarından çorapları çıkarın yeri tam kavrasın ayağı, ben oğlumun sırtını koltuğa yaslayıp kendim karşısına geçip gel gel yapıyodum yakın mesafeden öyle alışınca babasıyla mesafeyi biraz açtık o şekilde yürüttük. Tabi bunlar sadece teşvik kendini hazır hissedince bir anda bakmışsınız arkanızdan biri geliyo🥰 11 aylıkken de kendi yürüdü🥹 çok düşerse korkup erteliyolar oğlum malesef çok heyecanlanıyodu yürümeye çalışırken ve çok düşüyodu o yüzden belki süreç birazdaha uzamoş olabilir☺️