Berencik Kızlar bebegim suan tam 6 ay 5 gunluk 2 numara mamaya gecmelimiyim ne zaman geçiliyo 2 numara mamaya
Balarisio Berencik geçebilirsiniz.ama 1 numara ile karıştırın ilk başlarda o sekilde verin.birden verince kabizlik yapabiliyormus.2 noyla yuklenmeyim hemen.ben 6.ayda 2 noya basladim 2 hafta 1 ve 2 noyu karistirarak verdim.sonra 2 ile devam ettim.
Muhendisella_ Elfida sadece mama ile mi besliyorsunuz ? Birde kac saat arayla kac cc aliyor bebeğiniz 🙂
Elfida Muhendisella_ yeni gordum mesajinizi. Evet sadece mama. Vallahi dr 3 saat dedi ama bizimki 1,5 saatte bir istiyor ya ek gıda ya mama veriyorum ama günde 3 ek gıda 4 mama gidiyoruz:)
Devushka Berencik yok hayır olmadı çok şükür zaten içerik olarak biraz daha doyurucu oluyor mide kapasitesi ayına göre onun dışında bi farkı yok 1 bumaradan