günaydın herkese oğlum 21 aylık yemekle aramız biraz iyi ama kahvaltı yapmayı pek sevmiyor sadece omlet yiyor severek ama hergünde sıkar diye ara ara yapıyorum peyniri daha kokladığında öğürüyor zeytin vs hiçbişey yemiyor siz neler yediriyorsunuz neler yapıyorsunuz😔