Merhabalar bebeğim 8 ay 4 günlük.ek gıdaya 180 günü doldurunca geçtim. hiç istekli değil,iki kaşık yiyor anca.her gün değişik çorbalar kahvaltılar hazırlıyorum ama yemiyor kesinlikle.çok üzülüyorum bu duruma.bu ay sadece 120 gram almış.sadece anne sütü alıyor bu arada.var mı bizim gibi olan,nasıl bir yol izliyorsunuz?