Kızım 15 aylık yeni yürümeye başladık artık daha sağlam adımlar atıyoruz ve bu süreçte doktorumuzun dediği gibi nubebeden olması gerektiği gibi ilk adım ayakkabısıyla başladık.Ama dikkatimizi çeken sağ ayağımız biraz içe basıyor herzaman değil ama doktorumuzla görüştük ilk yürümeye başladıklarında normal bir süreçmiş sonra düzeliyormuş var mı böyle bir durum yaşayan ?Teşekkürler şimdiden...