Kızlar kızım sağdığım süt İLE besleniyor sütüm yeterli oluyor ama bir türlü içmek istemiyor mama verince gayet güzel içiyor bende sütün içine bir ölçek mama koyuyorum tadı değişimde içsin diye protein oranı fazla gelir diye düşündüm zararı olur mu hiç böyle yapan oldu mu