Aysima58 8. ayda haftada 1 kez veriyordum yemek bisey yemezse bazen gece yatrmadan seklinde.suan 17 aylik oglum son 2 aydir yari sut yari su karistirarak gece uyku mamasi olarak kullaniyorum.evladiniz kac aylik.benim oglum ozellikle dis doneminde hicbirsey yemez.o donemlerde bazwn gunduzde verirdim.kimisi kullanmiyor sekee var diye ama yemeyince bisey veriyosun birde ari mama cok eski marka biz cok yemisiz yani.doktorda vereblirsin yiyosa demisti ben o sekilde yapiyorm