6aylık bebeğimin 3gündür gözündeki beyaz kısmında kahverengi bir şey vardı bugun doktora gittik ve göz lekesi olduğunu öğrendim ama bazen göz bebeğine de kayıyor bu leke hiç böyle bir şey başına gelen oldumu tecrübelerinizi yazar mısınız ve bu leke zamanla kaybolur mu😔