Kızım 15 aylık her şeyi ağlayarak anlatıyor , mama istiyor mesela mama diyor tamam kızım hemen yapalım diyorum görüyor biberonunu hazirladigimi da ama yinede o mama icilene kadar ağlıyor en basitinden bir örnek . Ne yapacağımızı şaşırdık ağladığı zaman başka şeylere dikkatini çekip unutmasini sağlamaya çalışıyoruz ama ise yaramıyor , çok yoruldum.