Merhaba güzel anneler sizlere danışmam gereken bir konu var malum doğumdan sonra herkeste olmasaca genelimizde bir kilo alma yada alınan kiloları verememe sıkıntısı var şimdi bunlar için gerek diyetisyenler gerek de kendi çabalarımız ile birseyler yaptığımız doğrudur 😅bende bu furyaya katılmak istiyorum be deneyimli annelerimizden bilgi amaçlı bu postu açtım sorularımı genel olarak sormak istiyorum bebeğim 21 aylık ve çok olmasa da iş sebebi ile emzirebildigim kadarı ile emziriyorum sütüm çok olmasada bağışıklığı için 2 yaşına kadar zorluyorum kendimi diyelim 😅 şimdi ben detoks olarak nasıl bir çay ile devam edeyim yeşil çay önermiyorlardı diye hatırlıyorum benim de yaz gelmeden en az bir 7 kilo vermem lazım kastan gitsin istemediğim için sizlerden bu konu hakkında bilgi almak beni rahatlatacaktır diye düşünüyorum şimdi süz güzeller güzelli annelerimizden önerilerinizi bekliyorum (emzirdiğimi hatırlatarak ☺️)