Arenmomm Hiç korkmayın. Ben meyve, sebze, krep, pankek hep eline veriyordum. Yanında da ben oluyordum bu şekilde çok güzel yiyordu. Dişleri olmamasına rağmen çiğneme bile yapıyordu. Şu anda 11.5 aylık kendisi sulu yemekler hariç çok güzel yiyor. Meyve yerken eline çatal veriyorum çatala batırıp kendisi yiyor böyle yedikçe de gülüyor seviniyor.