Cansuuummm Hatice_ ben kullandım canım oğlum 8 aylık kabız olmuştu ek gıdaya geçince 3 kere verdim başka vermedim iyi gelmişti baya
Akrhnm Hatice_ biogaila kullanmanıbtavsiye ederim bağırsak düzenleyici oldugu içşn kabıza daha fayladı olur
Akrhnm Hatice_ benim oğlum da 10 aylık ama kabız oldugunda hemen biogaila başlatır doktorumuz ilaç vermektense bağırsak düzenleyici vermek daha mantıklı geliyor bize