Kızlar bebeğim bir hafta sonra iki yaşına girecek.2. Aydan 9.aya kadar meme reddi yaşadık onu emzirebilmek için insanüstü bir mücadele gösterdim diyebilirim 😄 şimdi memeye çok düşkün onu yavaş yavaş sütten kesmek istiyorum konuşuyorum anlatıyorum ama daha da düşkün olmasına sebep oldu.Onu üzmeden,travma yaşatmadan nasıl kesebilirim? Kızım sen büyüdün dedikçe daha çok ağlıyor ve memeye yapışıyor.