Mrym2 İnanın şuan fiyat nedir bilmiyorum ben çok eski hastasıyım ama şuan beyadır gitmedim her açıdan memnunum gittiğim zaman çok güzel ilgileniyor tam bir anaç bir doktor bütün herşeyi çekinmeden sorabiliyorsun ve sen sormadan sana zaten herşeyi anlatıyor şuan devlet hastanesine gittim sonuçları kendisinede attım bana hemen cevap verdi yapmam gerekenleri söyledi her yönden çok memnunum