Merve20 Smyrnaasimrani canım çok iyi kaliteli bir çocuk doktoruna gidiyoeum. Şehrimizde en çok tercih edilen bir doktor. Kendisi bana aynen şunu söyledi kim uyduruyor en az 15dk emmeyi,biz yetişkinler saatlerce mi sofrada duruyoruz ywtişkin olduğumuz halde 15-20 dl da doyup sofradan kalkıyoruz kaldı ki bir bebekten bahsediyoruz dedi. Zatenbir bebek doymadığı için saatlerce emer dedi çekip çekip süt gelmediği için emer. Kısa sürede memeyi bırakıyorsa doyduğu için bırakıyordur dedi
Damlas Smyrnaasimrani gazı olabilir canım huzursuzluğı var mı? Ya da burnu tıkalı olabilir bi kontrol et🌺
Smyrnaasimrani Damlas gazı varken emerken tekmeliyor memeyi çekiştiriyor o zaman gazını çıkartıp devam ediyorum emzirmeye. Burnu da tıkalı değil bakıyorum hep
Tubbb Kesinlikle uyandırılmalı, uyanmıyorsa kulağına ayağına veya başına dokunulmalı. 5-10 dakika yeterli değil. En az tek göğüs için 15 dakika. Konuştuğum 1533 doktor da böyle söyledi. Bende böyle yaptım. Tanıdığım herkes de böyle yaptı. İlk üç ay böyle
RahAyDoruk Smyrnaasimrani benim oğlum 5 ay 10 günlük doğduğundan beri hep 5 10 dakika emer en fazla 15 dakikadır emdiği ama doyuyor bende buradan okuyup kafama çok takıyordum ama takmayın doymasa illaki anlarsınız
Garfield Smyrnaasimrani 40 günlük olana kadar günde 3 tane 1 tl büyüklüğünde kaka yapıyorsa doyuyordur. 40 günden sonra da günde 250 gr bir margarin kadar çiş yapıyorsa doyuyordur.