Ceylangul basvuru yaptığımda esimin sigortasi vardi kabul olmadi. Nasil ki sigortadan düştük kabul edildi kendi kendiligine. Ayni sekilde iki eltim daha sigortali olduklari icin alamadilar. Sigorta varsa sosyal yardimdan da yararlanilmiyo. Burda boyle baska sehirde de oyle midir bilmiyorum.