Bebeğim 7 aylık Hamakta salla durla bitirdik park beşiğinde başladık bugun 3 sn salla 10 sn durla sallanmayı bitiriyorum. Çok şükür güzel gittik başlarda tabi tam bir faciaydı. pat pat yöntemine geçicem yarın siz de mi böyle ilerlediniz? Yoksa salla dur bitince direk yanına sandalye koyup temasla kendi başına uyumaya mı geçtiniz. Ağlatmadan salla duru bitirdim ama ağlatmadan devam etmek istiyorum. İzlediğim eğitim videolarına görede pat pat yöntemine geçip onu da bırakma kademe kademe… Ve süreç bitiyor