Asel-53 benim bebeğim de 8 aylık hatta sekiz ayı geçti emekleme yok yürüme hevesi hiç yok ama asla dert etmiyorum her bebeğin gelişimi farklıdır kimi 6 kimi 7 kimi 10. Ayda beceri kazanır. Asıl önemli olan gelişimi hem fiziksel hem de zihinsel. Bu arada yürüteci asla tavsiye etmiyorum ki bende hiç kullanmadım çünkü doktorumuz parmaklarının ucunda yürümeye alışır buda bizim istediğimiz birşey değil demişti. Hem neden acele ediyorsun 10 aylıkken yürüsün ne fark eder isterse hiç emeklemesin ne kaybeder? Burda yaptığın en büyük hata ne biliyormusun başkalarının bebekleriyle kendi bebeğini kıyaslaman eğer böyle düşünmeye ve gapmaya devam edersen hayat boyu mutsuz olursun. Yarın okula gittiğinde başkasının kızı okumayı söktü bizim ki neden böyle dersin ki bu sadece bir örnekti. İlk bebeğin benim de ilk. Sen stres yaptıkça ki bence çok gereksiz bebek etkilenecek. Geçen gün doktorda gördüm 1,5 yaşında çocuk hala yürümüyordu. Dedim ya her bebeğin gelişimi farklı. Rahat ol kasma hem sen hazırbulunuşluk diye bişey duymadın mı hiç?☺️