Arkadaşlar ben iki hamilelik geçirdim. Her ikisinde de 20den fazla kilo aldım. Şimdi eski fiziğime döndüm dönmesine ama bir sorunum var.
Göbek deliğimin çevresi kırış kırış. Derinin kendini toplama imkanı var mı sizce?
Yoksa illa bir operasyon mu geçireceğim?
Sizde de var mı bu durum ?
Yoksa ben bir şeyleri yanlış mı yaptım acaba, hızlı kilo vermek gibi?
Ha ben umursamam giyerim cropumu😁anneliğimin kanıtı bu çatlaklar büzülmeler derim ama yine de bir çözüm varsa da uygulamak isterim🫶🏻