prensinannesi_ Bûşrâ: Kızlar 2. Ay atağıni nasıl geçirdiniz Benim bebeğim gündüzleri uyumuyo emmiyor ağlıyor zorla emziriyoruum acaba atak dönemi yüzünden mi Eşim kulagi ağrıyor dur ondan diyo kafam karıştı valla napicam bilmiyorum