Hanımlar öncelikle yardımcı olacağınız için teşekkür ederim 🤗 ben 4. Ayda ferrum kullandım bebeğim çok huysuz oldu sonra bestiron ve ocean d kullandım lakin 9 ay aşısı sonrası kan tahlili sonrası bebeğimin d vitamininde sorun çıkmaz iken bestiron kullandığım halde kan değerler çok düşük çıktı ferrum verdiler 2 ay kullanmam için huysuz olamaya başladı ben nasıl yapayım ocean kan damlası mı alayım yoksa kan değerleri yükselince ye kadar 2 ay kullanayım mi ne diyorsunuz ne yapayım