Nuni Arkadaşlar 4 buçuk aylık kızım var mama sandalyesine oturtmaya başlasam olur mu sizler ne zaman başladınız ?
Dlshnn3 Nuni tam dikey vaziyette rahatsız olabilir uzun süre de ben biraz arkasını yatırıyordum öyle oturtuyordum
mucizeminnosum Nuni doktor bana kucakta kendine yaslayarak yada destekli oturtabilirsin demişti ufak ufak öyle başlamıştım bende çok uzun olmasa da ara ara oturtuyodum mama sandalyesi için bilmiyorum erken mi ben 6. Aya girdik yeni oturttum
AliEmirmoms @“Nuni”# mama sandalyesi için erken olabilir bizim doktorumuz da kucağınıza yaslanarak oturtmaya başlayın demişti ya da yerde sırtına minder koyup. Ben 5 buçuk aylıkken koymaya başlamıştım yürüteçe🥰