Merhaba kızlar oğlum 17 aylık. 3 aydır tek uyku uyuyor. Öğlen uyku saatimiz 12-12:45 arası değişiyor ve genelde 1 buçuk saat uyuyor. Gece de uyanışına göre arada 6 saat olucak şekilde yatırıyorum. Yattıktan sonra hiç kalkmadan sabah 5/5:30 kadar uyuyor. Ve o saatlerde kalkıyor mama diye. He bu her gün böyle değil desem ki mama için kalkıyor alışkanlık bazen bşr hafta hiç kalkmıyor. Ben acıktığını düşünüyorum açıkcası ama arkadaşlarıma soruyorum kaç aylık artık gece beslenmesi uygun değil diyorlar. Bende napsam bilemedim. Bu şekilde olan annelerimiz belki fikir verir. Ayrıca o saatlerde kalktığında beslesem bike nerdeyse 1 buçuk saatte tekrar anca uyutuyorum.