Arkadaşlar gerçekten çok zor durumdayım doktorlarda bu duruma birşey demiyorlar sabret diyorlar sadece oğlum 4 ay 16 günlük memeyi artık tamamen istemiyor sütde kesildi zaten içmeye içmeye 3.aydan beri mama kullanıyoruz tam 5 mama değiştirdim belki tadını sevmemiştir diye (aptamil,sma,bebelac,similac,hipp) hiçbirini yemiyor hep biberonum ucunu sıka sıka veriyorum ve çok ağlıyor malesef sonunda da kusuyor ne yapmam gerekiyor nabıcam yani geceleride aç olduğu için uyumuyor gözleri kapalı ağlıyor veremiyorumda bişiy