Noriye Zey414141 evet hala da kullanıyorum 11 aylık erkek bebek bitmeyen gaz Marmaris’te tatilde çalışan bir kız almıştı bize hatta karnına ve ayaklarına iyi geliyor
Nrgngr Zey414141 ben almistm 2 3 kere kullandım sonra tatlı elma yağı kullanılması gerekiyormuş bu Bi kaç Bi şey tetikliyormus diyenler oldu korktum başka kullanmadım araştırın isterseniz bir onu
asyanin_annesi35 Zey414141 acı değilde tatlı olanı biliyorum kızım küçükken bende kullandım hatta zeytinyağıyla seyrelttim ama zararliymiş epilepsi nöbetini tetikliyomuş diye okumustum kaynak bulursam atarim
Poly-ana Zey414141 Acı elma yağının tehlikeli olduğunu duydum tatlı kullanıyoruz biz. Kekik yağı zeytin yağı ve tatlı elma yağını karıştırdım her bezini aldığımda karnına sürüyorum bazende ayak altlarına faydasını bariz gördük
Ogulluana Zey414141 acı elma yağı yağı çok zararlı diyorlar bebekte beklenmedik durumlar gelisebiliyormus