Merhabalar anneler bundan 1 hafta önce bebeğimi vakum ile karnıma baskı uygulayarak aldılar ve açılmam gece saat 12 de 10 cm sabah 5 te doğum gerçekleşti. Ve bebeğim böylece oksijensiz doğdu ilk doğduğunda hemen müdahale ettiler oksijen verdiler 1 defa ağladığını duydum daha sonrasından soguk hava ve sıcak hava verdiler karnına. Daha sonrasından nöroloji doktoru görecek.Sizinde böyle bir doğum başınıza geldi mi bebeğinizin durumu ne bana bilgi verir misiniz içimi birazda olsa rahatlatacak