23Erkncikus 15 günlük brbegim var gözünde doğduğundan beridir beyazına kan. Var geçer mi sizce cokkafama takiloyoe
Seka26 23Erkncikus bizdede vardı o ama zamanla geçiyor doğumda daraldığı için çıkarken basın tan olurmus geçti kendi kendine
Seka26 23Erkncikus evet tam öyleydi beyazinda göz bebeginin yanindaydi bitişik tırnak üstü kadar kan vardı doktora da sormustim ben normal demişti