Yarenmelisaa pazartesi kan vercem bakalım canım hayırlısı ısyan etmem olursa çünkü bebek ısteyen o kadar ondan varken ama bende kan pıhtılaşması var coraspırın kullanmam lazım hamılelık düşündüğümde kullanmadığım için kürtaj olurum diye korkuyorum ışk gebelıgım öyle olmuştu hap ıle korunmam lazım eşlere guvenılmiyor bu konuda pek😌