Kafayı yiyecem zaten geç yatıyor saat ½ bazen 3 oda yetmıyor gibi gece 10 defa ağlayarak uyanıyor şu şöyle yaptı bu bana böyle dedi her gece aynı şey 😒 bilinç altında mı kalıyor artık nedır anlamadım öyle bır çığlık atıyor ki sankı etlerini koparıyorlar nezaman düzelecek bu durum atak dönemi mı acaba anlamadım 😴😴😴sahur yaptım namaz kıldım söz de yatacaktım yine uyku yok korkudan yatamıyorum her yerde şimdide sandalye ye çıkıp mutfak dolabın üstüne çıkıyor musluğu açıp suyla oynuyor şaka gibi yada brn yatarken mutfaktan habire bişeyler getırıp ağzıma tıkıyor ye diye🙄🙄🙄sizde durumlar nasıl