Kızlar dnedim çok şükür çoğaldı biraz incir uyutmasi diye bı tarif var incir ve sütten yapıyor youtubeden bakabilirsiniz sütü isitiyosunuz el yakmayacak şekilde sonra incirleri doğrayıp içine atıyorsunuz yada blendirda çekip sonra karisitrip tabağa koyun üstünü örtün yoğurt mayalar gibi 2-3 saat dışarda durduktan sonra dolaba kaldırın ben fazla anlatamadım youtubeden izlerseniz daha iyi anlarsınız