Kdry Merhaba kızlar, bugun kontrolümüz vardı. Oğlum 2 aydır hiç kg almamış. 10 kg 200 gr, boyu 77 cm. Bna zayıf gelmiyor aslında ama etrafım cok zayıflamış diyor😔 haliyle bende takıyorum, ne yedirsem fayda görürüm
Deletedmom277 Kdry persentil tablosuna göre bebeğiniz tam da olması gereken kilo ve boyda. Niye canınızı sıkıyorsunuz ki. Sağlıklıysa yeterli kilolu olunca ekstra bi kazançları olmuyor
asafff Kdry canım hiç üzülme bizde daha 8 kiloyuz . Kasım da yaşına girecek kilo almıyor . Ne yapalım önemli olan sağlıklı olmaları
Prens_annesi2110 Kdry benim ki 9 kilo amann kime ne acaba 🙄sağlıklı olsunda dobiş olup sağlıksız olacağına..
Deletedmom277 Kdry almayabilir çünkü artık büyüyorlar. Bir de hareketleri eskisine göre değil. Daha aktifler. Etraf bilimden daha iyi bilmez. Şükret bence çünkü sağlıklı bebeğin var. Sen sebzesini meyvesini etini yedir o vitaminlerini alsın boşver kilo almasın ya da çok kilolu olmasın. Ben 1 yaşından sonra çok zayıflamışım çok zayıf bebek ve çocukluk geçirmişim. Yemek yemezmişim. Ama hiçbir sağlık problemi yok bunlara takılma bence bu günlerinin keyfini çıkart. Etraf kilolu olsa der ki bebeğin obez. Konuşacak çok şeyleri var etrafın