Siz bebeklerinizin odasını ne zaman ayırdınız?
İkizlerim 13 aylık artık canıma tak etti gece beslenmemiz yok gece yatmadan 1 saat öncesi mama veriyorum tamam birde sabah uyandıklarında an mama veriyorum bu kadar 2 kez mama alıyorlar aynı odada olduğumuz için mi sık uyanıyorlar çözemedim bugün odalarını ayırmayı planlıyorum ve yardımınıza ihtiyacım var nasıl bi yol izlemeliyim çok canıma tak etti artık bazı geceler deliksiz uyuyorlar bazı geceler ruhumun içinden geçiyorlar resmen doğduklarından beri bu haldeyiz birini sallayarak uyutuyorum diğeri pat pat yöntemi ile ama bu gece hepsini kesmeyi düşünüyorum 4 gün ağlarlar en fazla daha sonra alıştırlarmı diye düşünüyorum ne yapmam gerek tavsiyeniz varmı şunu şöyle yap daha az ağlar veyada bunu böyle yap diye uykuya geçme rutinimiz var mama alt değişimi uyku tulumlarını giyme ve yüz masajı yapma ama daha ne yapmam lazım çok perişanım gerçekten desteğe ihtiyacım var uyku eğitimi almayı düşündüm tek yalnız yapmanız sağlıksız olacaktır dedi ama benim yanımda çocuklara bakan kimse yok eş de dahil mecburen kendi kendime yapmam gerek bişeyleri
Üzgünüm sabah sabah içini kararttım ama dayanamadım artık