aryig Nisabanu ben kullanmıştım doğum yaptığımda hastanedeki ebe önermişti işe yaramıştı sonra sütüm tekrar azaldı kullandım faydası oluyordu ama kişiden kişiye değişiyor demişti ebe.
Merve211 Nisabanu 35 günlük bebeğim var onu kullanmadan ac kalıyordu mucizevi bir ürün alın kullanın hemen