Yagmurrrtt Oncedende emmiyor diye post açmıştım gercektenbu bebekler çok tuhaf . Sarimsak sogan acılı yemeyi bıraktım arada şekerli biseyler yiyorum sanırım sütün tadı degisiyor oda mamayi bıraktı meme istiyo😆