0-4 ayda tam bir düzen olmaması normal benim bebeğimde o aralıklarda uyuyordu. 2.uykusuna geçemiyordu 4,5aylık olduk şimdi daha uzun uyumaya başladı. Yani gündüz uykularını da azaltabiliirsiniz tabi ama bir yerde okumuştum bu dönemde bebek ne zaman isterse o zamana uyutulmalıdır aksi takdirde yorgun olur yorgun olan bebek hem huzursuz olur hemde uykularına çok zor dalar ve kısa süreli uyur diye. Benim bebeğim 4,5 aylık ben hala uykusu gelince uyutuyorum rutini baglamadım uyku saatlerini