Merhaba benim ikizlerim kronolojik 7 ay 8 günlükler ek gıdaya başladık azar azar normalde 3 saatte bir 120 ml mama içerlerdi şimdi resmen 6-7 saatte bir içiyorlar onda da 120 ml bitirmiyorlar gece uyurken içiyorlar ancak. Bu ara kilo alımları da çok azaldı hatta neredeyse hiç almadılar bu ay. Ne yapabilirim sizce. Kilo aldıracak ne yedirebilirim?