Miniklerinannesi maşallah maşallah nazar değmesin. Benimde ilk 4 ay bol boldu kaç kere mastit oldum bu yüzden, 4 ay sonra azaldı oda Allahtan yapacak bişey yok. Şuan mama meme ek gıda olarak devam ediyorum hedefim 1 yaşına kadar emzirmek hayırlısı olsun bakalım. Bazı anneler ikiz olmadığı halde emzirmeyi redd ediyorlar halbuki anne sütünün ne kadar şifalı, faydalı olduklarını bildikleri halde. Bazıları da 1 damla sütü gelsin diye dünyaları verir. Mama meme fark etmez sağlıkla büyüsünler Allah acılarını göstermesin yavrularımızın 🤲🏻