Kızım 4 azı diş aynı anda cikarıyor resmen 1 aydır cekiyor gün boyu oyalıyorum memede oluyor öğlen uykusunuda acıdan mememde geçiriyor ustler patladı ama hala uçlar geliyor altran biri tamamen çıktı birinin uçları geliyor.Bu en son azılar bu kadar mı zor çıkıyor? Gün içi idare ediyorum ama geceleri carpol vermezsem asla uyumuyor bugün vermedim direndim çünkü 3 hafta oldu ama şimdi saat 5.00 yeni uyuyor o da verdim diye uyuyabildi anne anne diye goguslerime vuruyor.Ben nerdeyse 3 3.5 haftadır geceleri carpol veriyorum bir kez daha sormuştum ama bu sorun olur mu sadece gece uyuyabilmesi için vermek?Eşim çalışıyor çok yoğun hafta sonları vermiyorum eşim evde diye sabah alıyor ben uyuyorumda hafta içleri mecbur kalıyorum bir de cenazemiz var oraya kosturuyorum bari gece rahat uyusun diye veriyorum ama vicdan yapıyorum .Doktoruna sordum uzun süre vermeyelim dedi ama vermeden uyumuyor bende enerjiden düşüyorum hem oruç hem uykusuz gün boyu vermediğim içinde bitkinlikten inanın vlbazen tuvalete gitmiyoeum tutuyorum .Aynı durumu yasıyan var mı?Ne zaman son bulur daha ne kadar sürecek bu kadar vermem yani her gece yatarken vermem cidden çok zarar vermişmiyimdir ona cildiricam🥺