Evet güzel anneler bebeğim diş çıkarmaya başladığından beri çok fena ısırıyor ısırdığı gibi memeden çekip hayır annecim diyorum alt dişleri çıktı ondan sonra hiç ısırmadı taa ki bu haftaya kadar bu hafta fulll kanlar içinde kaldım üst dişleri patladı hemde dördü ard arda o yüzden mahvoluyorum var mı bi öneriniz çözümünüz göğüs ucu kremi kullanıyorum da sürekli ısırdığı için ne yapacağımı bilmiyorum yardimci olur musunuz lütfen 🥺