Hayırlı sahurlar kızlar. 4.5 aylık kızım uyurken özellikle geceleri biraz fazlan terliyor yanakları soğuk oluyon birazda göğüsü. Çok kalın giydirmiyorum oda sıcaklığıda normal. Bu sefer hasta olacak üşütecek diye evham yapıyorum sizce neden çok terliyor olabilir ?