Baby&plus pompa aldım ilk 4 gün hiç bir sorun yoktu. Gayet iyiydi ama 5.gun çok fazla acitmaya başladı. Sanki ucu yaraymis gibi bı acı ama yara yok manuel olanda yapıyorum hiç acıma yok ama elektrikli olanı vakumlama ya başladığı an dayanılmaz bir acı oluyor. Neden oluyor acaba geçici bir surecmi bu