Selam anneler. Yaşlarının arası az olan 2 çocuğunuzla dışarı nasıl çıkıyorsunuz. Benim 1 oğlum var 22 aylık bı kizim var 3 aylik. Arabasız dışarı cikamiyoruz. Yani eşim evde olduğu zaman cikabiliyoruz. Ama ben tek de çıkmak istiyorum. Geçen bi çıktım kızımı kanguruya koydum oğlumu bebek arabasına. Kucağımda taşımaktan çok rahatsız oluyorum. Bebek arabasina kızımı koyunca oğlumu zaptedemiyorum. İkiz bebek arabası almayı düşünmüştük ama oğlum pek bebek arabasinda durmuyor diye vazgecmistik. Siz nasıl çıkıyorsunuz? Şimdilerde bı tane daha bebek arabası alıp birleştirmeyi düşünüyorum.Ama ne kadar iyi olur bilmiyorum.