buglemin_annesi08 Kızlar merhaba bugün 2. Gunum fakat çok zor gündüz hiç emdirmedim istedi ama ama ilgisini başka şeylere ittimm ama gece çok zor hep istiyor ağlıyor uyuku akıyor gözünden yine de uyumuyor siz nasıl uyuttunuz bebekleriniz
Woman35 Ben kucağımda ayakta salladım öyle uyuttum su verdim 2. Ye uyandığında yemek yedirdim ama ben sonra alışkanlık olur diye mamaya başladım erken bıraktırmıştım ondan dolayı