Ruzgarveannesi1 anlıyorum sizi benimde iki çocuğum var çok zorlanıyorum ama şükrediyorum hadi Rabbim meyvesinden tsttırmasaydı diye çevremde arkadaşlarım çocuk için neler yaptılar kaç senelik evli çpcukları yok ve sana çok özeniyorum ditor defalarca karnında öldü bebeği, biri ise ölü doğum ysptı bi daha çocuğu olmadı o yüzden ben şükrediyorum elbet büyürler yarın yanına kardeş yapmadınjz diye sizs kızar çünkü büyüdükçe sıkılıyorlar tek başına