Prens3456 oğlumda demiyodu kaka çiş falan bende bu zmanlaeda bıraktırdım hiçte zor olmadı :) yani çişi gelince ya pipisini tutuyodu ya başka şekılde belli ediyodu zaten illakı günlerce altına işedi bi şekilde alıştı ama kaka olayıda zaten hareketlerınden anlıyosun götürüp duruyodm netıcede hepsini ilk denemede yapmadı baya ugrastm altınada kaka yaptı kabızda oldu biraz ugrasmak gerekiyo malesef