Nubeel yok çok sık uyanmıyo yani gece uykuları nerdeyse düzene girdi gece en fazla 2 defa uyanır onunda emziğini alır geri uyur sadece bir kez süt içiyo
Senin bir an önce memede uyumayı bıraktırman lazım benim kızım 4 aylık falandı salladım bi iki hafta baktım olmuyo ne onun doğru düzgün uykusu var ne benim geç olmadan bıraktırdım şuan ayağıma sallamak için koyuyorum ama sallar sallamaz avazı çıktığı kadar ağlıyo
Eğer gazlı bir bebeğin varsa rezene demleyip içebilirsin veya kimyon rezene uykuya iyi gelir rahat uyumasını sağlar uyumadan önce egzersiz yaptırabilirsin rahatlaması adına
Yani ben kızımı desteksiz uyuttuğum için etraftan çok tepki alıyorum aaa sen kızı nasıl bırakıp gelirsin yazık değil mi kendi kendine uyuyo salla ayağında diyolar benim görüşüme göre sallanan bebekler uyumuyo bi süreden sonra mayışıyo ondan sonra hemen uyanıyo 🤷😂