Ezgiiokay 8 aylık bebeğim var işe başlamak istiyorum fakat şöyle bi problemimiz var ek gıda yiyor öğlenleri sadece uyumak için emiyor emmedi mi çook huysuz ve çok ağlıyor bunun çözümü varmı nasıl işe başlayabilirim
Asyaveannesi04 Ezgiiokay benim bebeğim biberon da almadı emzikde en son tavsiye üzerine mimijumi diye bir biberon aldım, sağdığım sütümü hep onunla verdi annem öğle uykusu öncesi hemen de aldı o biberonu meme reddi de yapmadı
YaseminAren Ezgiiokay hımm bu bıraz zor olacak o zaman ıse baslamadan aglıyck bıraz ama o saatlerde bakacak kısı olur bırakıp evden cık ben oyle yaptım agladı zorladı ama alıstı ac kalınca