asaffffanbb ümraniye erdem hastanesıne gıden var mı orda çok iyi kadın dogum doktorlar oldugunu soyluyorlar lutfen gıtmiş memnun olan varsa yaza bılır mı🥰
Acemianne000 asaffffanbb çamlıca erdem adalet hanım harika,daha 40 gün önce doğum yaptım bi daha olsa yine ona giderim
barbarosunannesi asaffffanbb kagida bı bakmam lazım ama.ayrintili testi orada yaptırmıştım çakmak erdem .oğlumun böbrekleri doğuştan çalışmıyor biri ve bunu anlamadı doktor .üç kere ameliyat geçirdi ayrıntılı ultrason esnasında imza atildigi için hiç bir savunmam da olmadı malesef .bir daha da adımımı atmadım o ticarethaneye
Menis123 asaffffanbb çakmak erdem de Gülçin hanım var işinde çok iyi doğumumu da o yaptı ben memnun kaldım tavsiye ederim
NhrErv Çamlıca erdem sema soysal hanım var çok iyi tavsiye ederim sanki doktor değilde anneymis gibi davrandi işinin ehli
nrsm_rns Çakmak erdem hastanesi Zeynep yeşim görgün benim doğumumu yapan doktorum. Allah ondan razı olsun çünkü ben çok razıyım ondan. 4 doktor değiştirdim en son onda içim rahat etti. Çok kibar tatlı dilli ve işini bilen bi doktor, bana ne dediyse o oldu.
1919 asaffffanbb cakmak Erdem hastanesinde gülcin Demirdöven tek gecerim harika bir doktor tam bir anne cok riskli gebelik gecirdim çok güzel enerji verdi agladım göz yaşlarımı sildi mükemmel bir doktor bşr daha olsa gine giderim gözüm kapalı kanamalı parca düşüren bir gebeligim vardır onun sayesinde cok rahat gecirdim cok şükür kızım 18 aylık 🤲🤲